loading...
پکیج رادیاتور
فلاح زاده بازدید : 15 یکشنبه 09 مرداد 1401 نظرات (0)

کدام سیستم گرمایشی برای شما بهترین است؟
در مجموع، این به شما بستگی دارد که چه نوع سیستمی را می خواهید با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید و همیشه سیستم گرمایشی را انتخاب کنید که برای شما کارآمد، ایمن، آسان و مقرون به صرفه باشد.
و اگر می خواهید دمای گرمای کل خانه خود را حفظ کنید، سیستم گرمایش مرکزی بهترین راه حل برای شما است. با این حال، اگر به دنبال جایگزین ارزان‌تری هستید و می‌خواهید گرمایش را برای یک اتاق خاص کنترل کنید، نسبت به سیستم‌های گرمایش بدون کانال، یک انتخاب عالی است! علاوه بر این، آنها همچنین شما را در تابستان خنک نگه می دارند
بازار تهویه مطبوع مملو از طیف گسترده ای از سیستم های گرمایش خانگی است، با مجموعه ای از مارک ها، که می تواند انتخاب شما را برای نصب بعدی بسیار دشوار کند. هنگام انتخاب بهترین سیستم گرمایشی برای خانه خود، عوامل خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید، مانند: متراژساختمان، نیازهای کلی گرمایش، اندازه سیستم، مجموعه ویژگی های مرتبط با سیستم و در نهایت هزینه.
سیستم های گرمایشی 42 درصد از قبض های آب و برق شما را تشکیل می دهند. پس تا قبل از خرید و ملاقات با مشاوران حرفه‌ای ما ، دانش لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خود بگیرید. پس اگر دانشی در این زمینه ما همچنان توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب نهایی با یک متخصص و مشاور دارای مجوز مشورت کنید.تا بتوانی محصولی را انتخاب کنید که هزینه های کمتری پرداخت کنید.
وقتی سرما در زمستان واقعاً فرا می‌رسد، باید حد وسطی بین داشتن خانه‌ای دنج و در نتیجه قبض انرژی که شما را خراب نمی‌کند، پیدا کنید. این راهنما به شما کمک می کند خانه خود را با استفاده از انرژی کمتر اما با حداکثر اثربخشی گرم کنید.

فلاح زاده بازدید : 10 یکشنبه 01 اسفند 1400 نظرات (1)


پرفروش ترين پکيج در ايران.خريد پکيج ايران رادياتور پکيج ها به عنوان يکي از ملزومات اساسي منازل، ادارات و ساير اماکن به شمار مي روند که به جهت تامين آب گرم مصرفي و همينطور آب گرم مورد نياز شوفاژها و رادياتورها مورد استفاده قرار مي گيرند.
شرکت ايران رادياتور با بيش از 4 دهه فعاليت به عنوان بزرگ ترين توليد کننده انواع رادياتور، پکيج، اسپليت، داکت اسپليت، حوله خشک کن و مشعل در خاورميانه شناخته مي شود.
اين شرکت از سال 1384 توليد پکيج‌هاي شوفاژ ديواري و زميني را با همکاري شرکت‌هاي معتبر اروپايي در مدل‌هاي مختلف آغاز نمود. 
ايران رادياتور با استفاده از معتبرترين قطعات اروپايي و بکارگيري پيشرفته‌ترين آزمايشگاه تحقيقاتي پکيج در کشور، توسط شرکت MicroPlan ايتاليا توانست در کمترين زمان و براي اولين بار در کشور موفق به کسب نشان استاندارد از سازمان استاندارد ايران گردد.
با وجود اين پيشينه درخشان به جرات مي توان گفت که پکيج هاي ايران رادياتور جزء باکيفيت ترين و پرفروش ترين پکيج ها در ايران به شمار مي روند.
پکيج هاي ايران رادياتور در سري هاي مختلف L، M، E، K، BM و ECO طراحي و توليد شده اند که هر کدام از اين مدل ها ويژگي هاي مخصوص به خود را دارند. تمامي مدل ها در تماي سري هاي توليدي به جز سري L از نوع آنالوگ مي باشند و تنها سري پکيج هاي ديجيتال ايران راديلاتور سري L مي باشد.
پکيج هاي سري L تنها مدل ديجيتال توليدي توسط شرکت ايران رادياتور مي باشند که مجهز به نمايشگر و عيب ياب ديجيتال مي باشند. نوسانات حرارتي و سروصداي کمتر در کنار برخورداري از نمايشگر ديجيتال باعث شده است تا مدل هاي سري L نسبت به ساير مدل هاي پکيج هاي ايران رادياتور گران تر باشند.

فلاح زاده بازدید : 13 سه شنبه 07 دی 1400 نظرات (0)

بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور
در بین تمامی مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل اکو – ECO، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل  L، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M و پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل BM از پرفروش ترین مدل های پکیج ایران رادیاتور در بازار است
نمایندگی خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز
اگر به دنبال نمایندگی خرید پکیج ایران رادیاتور در شیرازمی باشید ما به شما گروه تاسیساتی ژابیز را معرفی می کنیم که یکی از بهترین و ارزان ترین نمایندگی های ایران راددیاتور در شیراز می باشد. این نمایندگی علاوه بر مشاوره رایگان می تواند در هنگام نصب و راه اندازی، سرویس و یا تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور به شما اقدامات لازم برساند.
•    گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی فروش و نصب پکیج ایران رادیاتور در شیراز و سراسر استان فارس است.
•    خدمات نصب پکیج ایران رادیاتور با سرعت بالا و کیفیت عالی انجام می شود.
•    شما می توانید با خیال آسوده و با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور را خریداری و استفاده کنید.
برای استعلام قیمت هر یک از مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور با نمایندگی ژابیز تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ی مشاوره رایگان و راهنمایی شما در زمینه خرید پکیج ایران رادیاتور می باشند.
گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در شیراز می باشد که شما می توانید برای خرید محصولات ایران رادیاتور به این مرکز مراجعه یا تماس حاصل فرمایید .

فلاح زاده بازدید : 14 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)

مبدل اصلی و مبدل ثانویه پکیج دیواری

در پکیج های دو مبدله، دو مبدل وجود دارد. مبدل اصلی و مبدل ثانویه. درون مبدل اصلی، آب سیستم بسته، گرما را به صورت مستقیم از شعله دریافت می نماید و گرم می شود.
مبدل ثانویه مربوط به آماده سازی و تهیه آب گرم مصرفی است یعنی همان آبی که از آن جهت شستشو و … استفاده می کنیم. آب سرد مصرفی از یک سو وارد آن می شود و گرما دریافت می نماید و آب گرم مصرفی از آن خارج می شود. آب مصرفی این گرما را از آب گرم شده در مبدل اصلی دریافت می نماید و مستقیما با شعله در ارتباط نیست. 
این عدم ارتباط با شعله چندین مزیت و معایب دارد. اولین مزیت این است که دمای آب گرم مصرفی یکنواخت است و دچار نوسانات شدید نشده و آب مصرفی هنگام شستشو دائما گرم و سرد نمی شود. مزیت بعدی آن این است که دمای آب گرم مصرفی قابل کنترل است. مزیت دیگر این است که به علت عدم ارتباط مستقیم آب مصرفی با شعله، پکیج شما کمتر دچار رسوب می شود. 
مزیت بعدی این است که حتی در صورت رسوب گرفتگی پکیج، رسوب زدایی از آن بسیار آسان تر و کم دردسر تر است. عیب پکیج دو مبدل این است که دیرتر آب مصرفی را گرم می کند. دلیل آن نیز مشخص است، به علت اینکه گرما را مستقیم از شعله دریافت نمی کند و به واسطه آب گرم شده در مبدل اصلی، گرما به آن می رسد، چند ثانیه بیشتر زمان می برد تا آب مصرفی را گرم نماید. عیب بعدی این است که به علت کارکرد پمپ حتی در حالت تابستانی، استهلاک پمپ آن بیشتر است.
پکیج های دو مبدل از تکنولوژی به روز تری بهره می برند و قیمت بالاتری دارند. البته معایب و مزایایی برای هر یک از دو مدل تک مبدل و دو مبدل وجود دارد ولی سیستم های به روز از فن آوری دو مبدل استفاده می کنند.


برای انتخاب و خرید پکیج متناسب با متراژ واحد مسکونی خود بهتر است از کارشناسان فروش گروه تاسیساتی ژابیز کمک و راهنمایی بخواهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

فلاح زاده بازدید : 17 یکشنبه 17 مرداد 1400 نظرات (0)

عیب یابی پکیج های دیواری بوتان


عیب‌یابی پکیج دیواری بوتان بنسر پرو BENESSERE PRO
AL10    عدم تشکیل شعله (شیر گاز جرقه‌زنی و حسگر)
AL11    روشن شدن مشعل بدون ارسال فرمان از برد
AL20    قطعی، خرابی یا عمل کردن کلید حرارتی
AL22    قطعی، خرابی یا عمل کردن ترموستات دود
AL40    افت فشار آب پس از ۱ دقیقه
AL41    افت فشار آب تا ۱ دقیقه
AL42    خرابی یا قطعی ترانس ر
AL51- 59    خرابی برد
AL60    قطعی NTC آب گرم مصرفی
AL71    قطعی NTC مدار گرمایش
AL77    قطع شدن NTC گرمایش از کف
AL21*    خرابی حسگر روی مشعل
AL22*    قطع ارتباط    مجموعه سیم با برد
AL30*    وجود اشکال در حسگر فشار دودکش (پس از ۱ دقیقه)
AL31*    وگود اشکال در حسگر فشار دودکش (تا ۱ دقیقه)
AL50*    روشن شدن مشعل بدون ارسال فرمان از برد
J0    خرابی برد کنترل و برد نمایشگر
J1    قرار گرفتن شوفاژ در حالت کنترلی (پس از ۱ دقیقه)


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 07138380670 الی 77   

جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

فلاح زاده بازدید : 11 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

پکیج شوفاژ دیواری دئوترم مدل رویال


تنظیم توان خروجی مطابق با متراژ مورد استفاده : امکان تنظیم توان خروجی پکیج دئوترم بر حسب متراژ مورد استفاده میسر می باشد که در کاهش مصرف گاز و افزایش طول عمر دستگاه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

سازگار با گاز شهری و گاز مایع : امکان کارکرد پکیج دئوترم با گاز شهری و یا گاز مایع میسر می باشد.

امکان تنظیم دمای خودکار با استفاده از سنسور دمای محیطی : با نصب سنسور دمای محیطی دئوترم در خارج از واحد، دستگاه بطور خودکار عملکرد خود را تنظیم می کند بگونه ای که دمای داخل واحد بطور یکنواخت ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

دستگاه را در مکانی نصب کنید که خروج دود و تامین هوای تازه ، اسان و صحیح انجام پذیرد 

خروجی شیر اطمینان بایستی به خروجی فاضلاب وصل شود.

دیواری که دستگاه روی آن نصب می شود باید تحمل وزن 45 کیلو گرم را داشته باشد .


حالت تابستانه و زمستانه پکیج شوفاژ دیواری دئوترم    


آماده سازی پکیج دئوترم در حالت زمستانه


با قرار دادن ولوم شماره (2) در حالت زمستانه (5) دستگاه در حالت زمستانه قرار دهید و علامت(7) بر روی صفحه نمایش چشمک خواهد زد .

ولوم شماره (2) را جهت افزایش دمای شوفاژ/گرمایش از - به + بچرخانید . پکیج بعد از تنظیمات کلیه اطلاعات را بصورت اتوماتیک ذخیره خواهد کرد و سپس شیر آبگرم بهداشتی را باز کنید و پکیج بطور اتوماتیک از حالت گرمایش به حالت آبگرم مصرفی تغییر وضعیت می دهد و زمانیکه شیر آب را می بندید دوباره به حالت گرمایشی باز خواهد گشت.


آماده سازی پکیج دئوترم در حالت تابستانه


ولوم شماره (2) را در موقعیت تابستانه (6) قرار دهید علامت (8) بر روی صفحه نمایش چشمک می زند . سپس ولوم شماره (3) را در جهت افزایش دما از - به + بچرخانید


نحوه خاموش کردن پکیج دیواری دئوترم 
 
 خاموش کردن دستگاه برای مدت کوتاه:

اگر از دستگاه برای مدت کوتاهی استفاده نمی کنید ، گاز و برق را قطع ننمایید تا مطمئن شوید که سیستم آنتی فریز در زمانیکه امکان یخ زدگی وجود دارد عمل خوهد نمود.

دستگاه را با چرخاندن ولوم در موقعیت off در حالت خاموش قرار دهید .

خاموش کردن دستگاه برای مدت طولانی:

زمانیکه از دستگاه برای مدت طولانی استفاده نخواهید کرد ، آب و گاز و برق را قطع نمائید . در زمستان آب پکیج و لوله های سیستم گرمایشی را کاملا تخلیه کنید تا از یخ زدگی جلوگیی شود.

ضمن این که این گروه آماده ارائه خدمات به شرح ذیل می باشد :

امکان سفارش آنلاین

کارشناسی رایگان جهت انجام پروژه ها

خدمات دهی در اسرع وقت

پخش بهترین اتصالات و لوازم جانبی پکیج و رادیاتور

پاسخگویی بموقع و پیگیری سریع مشکلات پس از نصب در صورت وجود

آماده عقد قرارداد با کلیه ادارات، شرکت ها، مجتمع مسکونی، اداری، کارخانجات


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکیج شوفاژ و آبگرمکن دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار (قائمیه )

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

فلاح زاده بازدید : 8 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 نظرات (0)


علت تـفـاوت قیــمت پکیج های ایرانی و خارجی
پمپ :
قیمت پمپ های داخل بازار برای پکیج های بـــوتان و یا ایران رادیاتور متفاوت می باشد همچنین  قیمت پمپ برای دستگاه های دیگر که البته قیمت پمپ ها به روز می باشد 
مبدل : 
مبدل ها نیز به همین شکل می باشد. قیمت مبدل در ایران که از سایت ها استخراج شده برای دستگاه های بوتان و ایران متفاوت می باشد و همچنین مبدل برای پکیج های دیگر نیز در خارج از کشور و داخل کشور متفاوت می باشد و البته قیمت ها به روز می باشد  

نمونه های پمپ و مبدل برای کالاهای خارجی نیز در ایران با قیمت های پایین تری یافت می شود اما بنا به این دلیل که از اصل یا نبودن آن بایداطلاعات دقیقی داشته باشید 
نتیجتا در مقایسه پکیج های ایران رادیاتور ، بوتان و پکیج های  ایتالیایی در می یابیم دلیل تفاوت قیمت کالای درجه ی یک وارداتی و کالای با کیفیت ایرانی را متوجه خواهیم شد، که البته کالاهای درجه 1 خارجی از کیفیت و طول عمر بیشتری برخوردار خواهند بود

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

فلاح زاده بازدید : 11 دوشنبه 30 فروردین 1400 نظرات (0)


صفحه کنترل پکیج فرولی دیواتک 32000   
۱- دکمه کاهش دمای آب گرم بهداشتی
۲- دکمه افزایش دمای آب گرم بهداشتی
۳- دکمه کاهش دمای مدار شوفاژ
۴- دکمه افزایش دمای مدار شوفاژ
۵- صفحه نمایشگر
۶- دکمه انتخاب حالت تابستانی و زمستانی، دکمه راه اندازی مجدد (reset)، دکمه منو برای کنترل در جه جرارت متغیر (sliding temperature)
۷- دکمه خاموشی و روشن دستگاه، دکمه انتخاب حالت اقتصادی اراحتی
۸- علامت آب گرم بهداشتی
۹- فعال بودن آب گرم بهداشتی
۱۰- فعالی بودن حالت تابستانی
۱۱- درجه حرارت مدار شوفاژ /آبگرم بهداشتی، محل نشان دادن کدهای خطا
۱۲- علامتهای حالت اقتصادی (eCO) و راحتی
 ۱۳- فعال بودن مدار شوفاژ
۱۴- علامت مدار شوفاژ
۱۵- روشن بودن مشعل و نمایش توان آن
۱۶- درگاه اتصال ابزار سرویس الکترونیکی
۱۷- گیج فشار

قطعات پکیج فرولی

سیستم هیدرولیکی
سیستم هیدرولیکی نصب شده بر روی صفحه گریل شکل متصل به شاسی دستگاه 
اتصالات کلمپی جهت سرویس و نگهداری آسانتر
دسترسی آسان به تمام قطعات به صورت جداگانه

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

فلاح زاده بازدید : 14 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)


 
در این مقاله راجع به علت صدای پکیج ایران رادیاتور مطالبی میخوانید و اینکه چگونه هر کدام از صداها را تشخیص داده و به تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود بپردازید. البته که پیشنهاد ما برای کار های تخصصی سفارش تعمیرکار پکیج است اما بعضی از تعمیرات و سرویس های پکیج هستند که میتوانید خودتان انجام دهید.
علت صدای پکیج ایران رادیاتور : خرابی پمپ ویلو
یک علت صدای پکیج ایران رادیاتور خراب شدن پمپ دستگاه است. شافت داخل پمپ ممکن است به چند علت لق شود. وقتی این شافت لق میشود، اوابل کار صدا کم است اما با گذشت زمان مرتب صدا بیشتر میشود. معمولا دلیل کج شدن شافت پمپ پکیج های ایران رادیاتور، سرویس نشدن دستگاه میباشد. اگر مدار بیش از حد رسوب داشته باشید و آب نتواند به خوبی دور بزند، به پمپ پکیج فشار بسیار زیادی وارد میشود و در نهایت ممکن است لق شود.
به اینجای کار اگر برسید تنها راه حل، تعویض پمپ پکیج ایران رادیاتور میباشد. دقت کنید که روتور پمپ ویلو به تنهایی نیز قابل تعویض است اما اگر روتور نو وجود نداشت میتوانید روتور دست دوم برای پکیج خود تهیه کنید. همچنین میتوانید به جای پمپ ویلو، پمپ گرندفوس با تغییر دور استفاده نمایید. پمپ های گرندفوس معمولا خرابی کمتری نسبت به پمپ ویلو دارند.
علت صدای پکیج ایران رادیاتور : کج شدن فن پکیج
یکی دیگراز دلایل به صدا افتادن پکیج شما این است که بوش های نگهدارنده فن پکیج به درستی فن را نگه ندارند. این مشکل فقط در پکیج های فن دار اتفاق می افتد. برای این که مطمئن شوید صدای پکیج از فن است و نه از جای دیگر کافیست محفظه فن را باز کنید و بگذارید فن روشن شود. اگر هنگام کارکرد فن صدای تراکتور شنیدید مطمئن باشید که مشکل از بوش های نگهدارنده فن است.
در این حالت برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود باید یا فن را به طور کامل عوض کنید و یا فن را باز کنید و به دنبال بوش های آن بگردید. راه حل دوم کمی سخت است زیرا معمولا در تمام شهر ها قطعات این چنینی گیر نمیاید و به دردسرش نمی ارزد. پس اگر مطمئن شدید صدای پکیج ایران رادیاتور شما از فن است، ما به شما دو راهکار میدهیم :
1.    گذاشتن فوم و یک لایه ورق نسوز زیر سیم پیچ فن : با انجام این کار، فن تراز میشود و میتوانید مدت زیادی به استفاده از آن ادامه دهید بدون آن که صدای پکیج داشته باشید.
2.    تماس با نمایندگی ایران رادیاتور و درخواست تعمیر پکیج ایران رادیاتور برای تعویض فن : قیمت فن پکیج ایران رادیاتور آنقدر زیاد نیست و در نهایت هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعویض فن آن نزدیک به هم خواهد بود. (دقت کنید صدای پکیج ایران رادیاتور ربطی به رله فن ندارد)

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

فلاح زاده بازدید : 16 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

خطاهای پکیج بوتان مثل خطاهای بیشتر پکیج‌های دیگر به راحتی قابل خواندن هستند. البته برطرف کردن کد خطاهای پکیج بوتان ممکن است در همه موارد ساده نباشد. ارور پکیج بوتان ممکن است به دلایل بسیار زیادی اتفاق افتاده باشد. کد خطای پکیج بوتان را خودتان می‌توانید به راحتی بخوانید. ممکن است نتوانید خودتان کد خطا نمایش داده شده را برطرف کنید اما دانستن این‌که هر کد به چه دلیل نمایش داده شده و چطور می‌توان آن را برطرف کرد، کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.
کد خطای پکیج بوتان
توصیه می‌کنیم حتما برای رفع کدهای خطای پکیج بوتان با یک سرویس‌کار مجرب تماس بگیرید. بهتر است برای سرویس این پکیج‌ها با نمایندگی بوتان تماس بگیرید و از ما بخواهید تا یک سرویس کارمجرب  به محل شما اعزام کنیم . پس ما با باشید 
کد خطای A01
این کد زمانی نمایان می‌شود که مشعل پکیج روشن نمی‌شود. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی رخ داده باشد. قطعی گاز، خرابی شیر گاز یا خرابی فندک معمول‌ترین دلایل بروز چنین مشکلی هستند. با آزمایش کردن هرکدام از این بخش‌ها می‌توانید متوجه شوید مشکل از کجا بروز کرده است. بهتر است برای رفع این مشکل، با سرویس‌کار مجرب تماس بگیرید. اگر گاز قطع است، بهتر است منبع گاز ورودی را هم بررسی کنید.
کد خطای A02
این خطا نشان دهنده بروز مشکل در کلید حرارتی است. ممکن است پمپ حرارتی دچار مشکل شده باشد، صافی برگشت گرفته باشد، مبدل ثانویه رسوب گرفته باشد و یا شیر موتور دچار نقص شده باشد. اگر قبل از آغاز به کار پکیج، این کد را مشاهده می‌کنید، دلیل آن بروز مشکل در کلید حرارتی است. این کد خطا را هم باید با کمک یک سرویس‌کار حرفه‌ای و مجرب رفع کنید.
کد خطای A03
زمانی که در خروج دود حاصل از احتراق مشکلی ایجاد شده باشد، این کد خطا نمایش داده می‌شود. معمول‌ترین دلیلی که باعث بروز این مشکل می‌شود، خرابی ترموستات دود است. اگر فن دستگاه شما کار نمی‌کند، باید آن را تعویض کنید تا این کد خطا برطرف شود. اگر فن سالم است، از یک تعمیرکار مجرب بخواهید ترموستات دود پکیج شما را بررسی کند.
کد خطای A04
در صورت کم بودن فشار آب ورودی به پکیج، این کد خطا نمایش داده می‌شود. دلیل بروز این مشکل ممکن است خرابی پرشر سوییچ آب یا کلید حداقل فشار باشد. در صورت بروز این کد خطا، ابتدا فشار سنج را بررسی کنید. اگر کم‌تر یا بیشتر از 2 بود، تلاش کنید این فشار را روی حدود 2 تنظیم کنید. اگر موفق به انجام این کار نشدید، باید از تعمیرکار بخواهید پکیج شما را سرویس کند.
کد خطای A06
این کد خطا زمانی نمایش داده می‌شود که سنسور NTC پکیج دچار مشکل شده باشد. در صورت مشاهده این کد با نمایندگی بوتان یا یک سرویس‌کار مجرب تماس بگیرید.
کد خطای A07
این کد خطا زمانی نمایش داده می‌شود که سنسور NTC گرمایش پکیج دچار مشکل شده باشد. این کد خطا را هم باید با کمک سرویس‌کار یا نمایندگی بوتان برطرف کنید
کد خطای A11
نمایان شدن این کد خطا به معنی این است که حسگر دمای سیستم قبل از فرمان برد وارد عمل شده و این کد خطا ممکن است به دلیل تنظیم نبودن فشار گاز یا تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه‌زن با محفظه‌ اشتعال بروز کرده باشد. برای رفع این کد خطا ابتدا فشار گاز ورودی به پکیج را بررسی کنید. فاصله الکترود جرقه‌زن با محفظه اشتعال باید بین ۳ تا ۵ میلی‌متر باشد. می‌توانید این فاصله را با دقت به صورت دستی تنظیم کنید.
کد خطای ADJ
این کد به دلیل به‌ هم ریختن تنظیم الکتریکی حداقل و حداکثر مدار گرمایش نمایش داده می‌شود. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی بوتان یا یک سرویس‌کار مجرب تماس بگیرید.
کد خطای E01 پکیج بوتان
کد خطای E1 زمانی نمایان می‌شود که شعله تشکیل نمی‌شود. ممکن است در شیر گاز نقصی به وجود آمده باشد، جرقه‌زن عمل نکند و یا حسگر شعله خراب شده باشد.
کد خطای E02
این کد زمانی نمایش داده می‌شود که کلید حرارتی دچار مشکل شده باشد. سرویس یا تعمیر این کلید یک کار کاملا تخصصی است.
کد خطای E03
اگر پرشر دود خراب شده باشد، ترموستات دود دچار مشکل شده باشد و یا فن پکیج کار نکند، این کد خطا نمایش داده می‌شود.
کد خطای E04 پکیج بوتان
کاهش یا افزایش فشار آب موجود در سیستم پکیج باعث نمایش این کد خطا خواهد شد. با باز کردن و یا بسته کردن شیر پرکن پکیج فشار می‌توانید فشار را به میزان استاندارد تنظیم کنید.
کد خطای E06
این کد زمانی نمایش داده می شود که NTC آب گرم مصرفی قطع باشد. سرویس این سنسور نیز یک کار کاملا تخصصی است.
کد خطای E11
اگر شیر گاز دچار مشکل شده باشد یا برد پکیج دچار نقص شده باشد این کد خطا بروز می‌کند. سرویس این دو بخش را باید به یک سرویس‌کار مجرب بسپارید.
کد خطای ADJ
اگر  تنظیم الکتریکی حداقل و حداکثر دمای گرمایش به‌ هم خورده باشد این کد خطا نمایش داده می‌شود. ممکن است کلید فشار دچار مشکل شده باشد، فشار آب در بخش گرمایش کم باشد یا کابل اتصال به ترموستات ایمنی دود قطع شده باشد. این کابل را می‌توانید تعویض کنید.
و در اخر 
بازهم تاکید می‌کنیم که سرویس پکیج بوتان یک کار کاملا تخصصی است و بهتر است خودتان برای انجام این کار اقدام نکنید پس بهتر است از نمایندگی ما با یک سرویس‌کار مجرب کمک بگیرید.

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 725